WhatsApp
Yükleniyor...

Sosyal Medya Yönetimi

Yazılarımız ve Makalelerimiz.

Anasayfa Kurumsal Blog Sosyal Medya Yönetimi
13 Mart 2024, 06:42 0 Yorum 34 Okuma

Sosyal Medya Yönetimi Nedir?

Pazarlama, bizim ana fonksiyonumuzdur. Mümkün olan en fazla kişinin dikkatini çekmek için çalışırken, tüm sosyal ağ sitelerinde markanızın varlığını yönetiyoruz.

Hedef Kitle ve Rakip Analizi

Marka, ürün veya hizmetleriniz için rakip analizi yapıyoruz, hedef kitlenizi belirleyerek, pazarlama stratejinizi oluşturuyoruz.

Marka Geliştirme ve Konumlandırma

Paylaşımlarımız aracılığı ile ön planda olmasını istediğiniz ürünlerinizi veya hizmetlerinizi sosyal medyanızda paylaşarak marka algınızı güçlendiriyoruz.

Raporlama

Haftalık olarak markanız hakkında sosyal medya platformlarında konuşulanları, belirli anahtar kelimeler ile takip ederek raporluyoruz.

Müşteri ile Etkileşim

Sosyal medyadaki yorum ve sorulara geri dönüş yapmak markanızın itibarını artıracaktır. Bizde, böyle durumlarda sizinle belirlenen şartlar ile kullanıcılara geri dönüş yapılmasını sağlamaktayız.

Özel İçerik Üretimi

Markanız, ürünleriniz veya hizmetleriniz için size özel oluşturulan tasarımları ve sloganları sosyal medya hesaplarınızda paylaşıyoruz.

Paylaşım Planlaması

İster günlük, ister haftalık, isterseniz ise aylık olarak birlikte paylaşım planı yaparak bu zaman aralıklarında sosyal medya mecralarında paylaşımlarınızı yapıyoruz.

Siz firmanıza en uygun paketi seçin, profesyonel ekibimiz hesaplarınızı en iyi şekilde yönetsin!

Analiz, izleme, takip ve raporlama yöntemiyle Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin ve Türkiye de bir ilk olarak işinizi büyütmeye yardımcı Google My Business, gibi sosyal kanallarda sosyal kampanyalarınız belirlenerek interaktif bir şekilde yönetilecektir.

UZMAN GÖRÜŞÜ

Z Kuşağını tartıştığımız bu günlerde Y kuşağı olarak dijital yaşam dünyası ile patlayan çevrimiçi arkadaşlıklar ve takipçiler çağında büyüdü bir nesil.Bir restoran bulmak isterseniz Zomato swarm Google benim işletmem veya Yelp'e bakarız.Tarifler mi, giysiler mi?Pinterest.Yetişkin olmaya mı çalışıyorsun?LinkedInveya xing.Bu seçeneklerle ilgili en iyi şey, zaten başkaları tarafından incelenmiş olmalarıdır!Ürün web sitesindeki açıklamadan 1000 kat daha fazla ürün öneren bir Facebook arkadaşınıza daha çok güvenirsiniz.

Sosyal medya yönetiminin sıkıcı bir akışı olabileceği konusunda hemfikiriz . Markanızın sürekli ilgi uyandırması, paylaşımda bulunması ve tekrar paylaşımda bulunması gerekiyor ama bunun için kimin zamanı var? Zamandan tasarruf etmeniz demek paradan tasarruf etmeniz demek bu nedenle büyümenize ve kitlenizin ilgisini çekmenize yardımcı olmak için iş arkadaşlarımızla birlikte Anatolia System'de sosyal mecra yönetimi için kullandığımız ipuçlarının bir listesini topladık

 

1. Kaliteye Odaklanma

Sürekli bir içerik ve duyuru akışına sahip olmak her zaman iyidir, ancak yanlış bilgi içeren uçsuz bucaksız gönderilerden olmamasını tercih ederiz!. Yeniden paylaşılabilecek veya retweetlenebilecek, farklı sektörlerdeki iş arkadaşlarımıza iletilebilecek kadar iyi içerik paylaştığımızdan emin olmak istiyoruz.

Ayrıca sadece bir hafta trend olup kaybolacak değil, kalıcı olacak içerikler de aramaya çalışıyoruz.

 

2. Mükemmel Oranı Bulmak için Verileri Analiz Edin

Organik erişim azalmaya devam ettikçe görünürlük elde etmek zor olabilir ve bununla mücadele etmenin tek yolu daha sık gönderi paylaşmaktır. En sevdiğimiz numara, içeriği birden çok kez yeniden yayınlamaktır; blog gönderileri için, yayınlandığı gün Twitter'da en fazla 5 kez paylaşırız. Bunu yaparken de Facebook'ta spam yapmadığınızdan emin olun! İnsanlar bundan nefret eder.

 

3. Büyüleyici Olun (Araçlar Yardımcı Olabilir!)

Fotoğraflarınızın ilgi çekici olması bireyselde farklı, kurumsalda farklı çalışmaları gerektirebilir. Bireysel olarak paylaştığınız günlük yaşamdan bir fotoğraf ilgi çekmezken küçük sevimli bir hayvanınızla çektiğiniz fotoğraf çok ilgi çekebilir. Kurumsal da hizmetlerinizi sadece bir şekilde paylaşmakla grafiksel tasarımlarının yapılması veya bir video formatında efektli bir şekilde sunulması çok daha farklı sonuçlarla etkileşim elde etmenizi sağlayabilir.

Okuyucu Yorumları

0 Yorum